Ένα στέλεχος της Tether ισχυρίστηκε πρόσφατα ότι η μετατροπή των πλαστών νομισμάτων, όπως το δολάριο ΗΠΑ, σε ψηφιακά token αποτελεί σημαντική καινοτομία. Είπε ότι αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά την παγκόσμια χρηματοδότηση στο μέλλον.
Ο William Quigley, ο οποίος βοήθησε στην ίδρυση της εταιρείας κρυπτονομισμάτων Tether και του αποκεντρωμένου ανταλλακτηρίου WAX, πιστεύει ότι οι παγκόσμιες οικονομίες μπορεί να αρχίσουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά, συμβολαιοποιημένα χρήματα μέσα στην επόμενη δεκαετία. Μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την τεχνολογία αυτή κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στη σύνοδο κορυφής FT Crypto and Digital Assets Summit στις 9 Μαΐου.
Ο Quigley εξήγησε ότι η μετατροπή των εικονικών νομισμάτων σε κουπόνια θα μπορούσε να τα βελτιώσει, επιτρέποντας δυνατότητες όπως η απόκτηση τόκων σε αυτές τις ψηφιακές μορφές χρήματος. Τόνισε ότι αυτή η καινοτομία δεν έχει μειονεκτήματα, παρά μόνο οφέλη.
Ο συνιδρυτής της Tether δήλωσε:
“Η Tether δεν είναι η μόνη που μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο:
“Αναρωτιόμουν γιατί ο τρεχούμενος λογαριασμός μου δεν μου έδινε ποτέ τόκο. Και μου είπαν, λοιπόν, έχετε τα υπέροχα οφέλη της ηλεκτρονικής τραπεζικής. Οπότε, κάποια στιγμή, αυτό μπορεί να συμβεί. Αλλά αυτή τη στιγμή, οι άνθρωποι είναι τόσο ευχαριστημένοι με τη συμβολαιοποίηση των δολαρίων τους που η ιδέα της παραίτησης από τους τόκους τους δεν ήταν πραγματικά ένα συναρπαστικό ζήτημα”.
Επισήμανε επίσης ότι τρισεκατομμύρια δολάρια βρίσκονται σε τραπεζικούς λογαριασμούς των ΗΠΑ χωρίς να αποφέρουν τόκους. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτούς τους λογαριασμούς για τις τραπεζικές τους ανάγκες, όπως η πρόσβαση σε ΑΤΜ και οι ηλεκτρονικές πληρωμές, παρόλο που δεν κερδίζουν τίποτα από τα χρήματά τους.
Κατά τη διάρκεια της ίδιας ομιλίας, ο Quigley μοιράστηκε το πώς ασχολήθηκε με τα κρυπτονομίσματα και βοήθησε στην ίδρυση της Tether. Σήμερα, το Tether είναι το μεγαλύτερο stablecoin με βάση το μέγεθος της αγοράς και το πιο συχνά διαπραγματεύσιμο κρυπτονόμισμα.
Ο Quigley πίστωσε το πρώιμο ενδιαφέρον του για τα παιχνίδια για πολλές από τις ιδέες του. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, η εμπορία αντικειμένων εντός παιχνιδιού έγινε δημοφιλής. Ο ίδιος και ο συνεργάτης του είδαν την ανάγκη για μια ψηφιακή υπηρεσία πληρωμών, επειδή εκείνη την εποχή δεν υπήρχε μια απλή μέθοδος για τη χρήση fiat currency στο διαδίκτυο. Αυτό οδήγησε στην ιδέα τους να δημιουργήσουν μια ψηφιακή υπηρεσία μεσεγγύησης για την αγορά αντικειμένων εντός παιχνιδιού με μετρητά. Ο Quigley ανέφερε επίσης ότι ήταν ένας από τους πρώτους μεγάλους επενδυτές στην PayPal.